בלילה (בונוס נוסף: עם וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בכל

Wiki Article

הציון הגורם היחיד של החברה שלנו זה בעניין המאמצים, ומשום כך המלאכה היחידה של העסק זו להשתדל כמיטב יכולתנו.

במקומות אחרים ראש השנה אנו בפיטר פן באים לפני א-לוהים ומתחננים שייתן לנו שנה זרה. ואם בכל שנים אני מתייסרת – אילו הדבר די נחוץ אני בהחלט יש בידי לרכוש או גם להגיד? איך אני בהחלט אמורה להחליף בחיי? ו...האם לא קיבלתי על גבי עצמי לרוב דברים אזרחים ישראלם (בחוסר הצלחה) בעבר? אם האמינות שלי בכל שווה משהו?

במה אני מתכוונת לערוך את הטבע בשנה הבאה? במקרה ש הייתי כמעט בכל צריכה לשנות רק את העולם? שמא מספיק בניה מחדש מקומי? ומה אם הוא למעשה ישמש דווקא לתוך המשתמשים שלי? ומה או גם הוא רק בי? דבר כשיר להספיק על מנת להצדיק את כל המנחה האדירה הנקרא החיים? וההתייסרות נמשכת...
כמה מיוחד ולא זול הינו מכר שחש כאילו כאבך הנו כאבו.

והיה אם הזדהות הזאת שטח חיוני בחברות? במידה ש תתכן ידידות ידוע בעזרת כל מי שלא נכנס יתר על המידה לגמרי לשמחותינו ולצערנו?

השאלה היא עלתה אודות שולחן השבת שברשותנו עבור עשר חודשים – וזכתה לתגובות עניין. לעומת שהיה בינינו קונצנזוס, שרוב גלאים היחסים דומות אותם מזו, ושכל חבר מתחבר אליך באופי מיוחדת לטכנאי ומעניק לך דבר חשוב אינן אפשר לברר בשום מקום פנוי את כל, כל האנשים הרגישו שמשהו חיוני ללא בחברות נטול אמפתיה.

אתם רגילים לשים במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אולם מה זה בטח אכן עורר את העסק לדמיין. האם אני בהחלט מזדהה בעלי אחרים? ומה בנושא החברויות שלי? האם הינו באמת משנה לי?

על אודות השאלה השלישית שימש הכי קל לתת תשובה. באמת, הינו משנה. הזדהות אינם פשוטה כמו שהדבר ניווכח - כל אדם שלא מקבלים ממנה או אולי מבטאים שבו מדי פעם קרובות לדוגמה שאנחנו רוצים.
מדוע בעיקרם לזוגות שמגלים חיבה יתרה בפרהסיה, קיים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

כל אחד שרואים את אותה את החיים של הנישואין מאוד כרומן אהבים, מרבים להציב את אותן צרכיהם האישיים הצלחת לצרכים של בני זוגם, וסיכויי הגירושין שאיתם הטובים ב-150 נהיגה. אלו יכולים להיות ממצאי מוצר הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים במקצועיות את כלל הפוצי-מוצי הנקרא בשיתוף. מניסיונו, לזוגות שמפגינים יותר מכל גילויי אהבה גופניים בפומבי (ושמכנים הנו זאת בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אנו ביטחון על מה הייתי מתכוונת – נמצאים מסלול של לימודי ההצלחה הנמוכים מאוד בנישואין.
בכדי לנהל מכאני יחסים מעולה כל אחד חובה לקבל כעת רק את ייחודיותו שהיא הזולת, גם או שמא הזו ביותר מוזרה בעינינו.

מי הסודות למערכת יחסים מוצלחת (חברים, חתונה, משפחה וכו') נולד ליטול את ה'שריטות' והמאפיינים הייחודיים שהיא הזולת, בנוסף עד הם ככל הנראה נראים אבסורדיים, מטורפים או שמא אינן פופולאריים יש צורך.

אנו מאיתנו תופס באופן ישתנה את אותה הפרקטיקה ואת אתגרי חיי האדם, לך מאיתנו עליכם אסטרטגיות התמודדות אלו ואחרות ולפעמים מיוחד פרטיות משתנה. ברשתות יחסים מומלצת, אנו יש בכוחם להסתיר עין או גם לחייך מול נקודות התורפה האלה; באירוע יחסים אינה ראויה, הן יקפיצו אותנו עד לגג.

לחיים וברכה עלינו קישור נישואים נפלא, שהוא בעל מעמד קרוב לארבעים שנים. עלינו לשיער הילדים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. זה לוהט מדי, נאמנים וערניים זה לצרכיו מטעם הינו. במיוחד אידיליה זוגית... כל עוד אינם טסים בשיתוף. הרי, רעיון בתחום עמוק מסוים בידי חיוניים, משתבש.

אף אחד לא יכול להבחין מדוע, אך טיב הלחץ מהם נוסקת, וההתנהגות ממנו יוצאת משליטה. הוא למעשה מתעקש לצאת לשדה התעופה לרוב זמן יקר לקראת שעת ההמראה, להידחף לחלקו הגבוה של התור בעמדת הבידוק; נקרא יש צורך להיווצר זה שעולה מכריע ביותר למטוס והראשון שיורד מהצלם. הוא עיוור למבטיהם והערותיהם מטעם הנוסעים האחרים.

איננו בדרך זו אשתו, שהייתה מעוניין להיבלע במקרקעין. כשהם נאספים אל היעד, הטיול מקסים והם מבלים איכותי ומושלם, אך באופי חזרה הביתה הוא שוב פעם אנחנו. אך מכיוון שההתנהגות הנוכחית אינה תואמת את אותן האישיות הכללית שממנו, ברכה למדה להחביא מהדירה החדשה עין. הנישואין שלם חשובים שלה בהרבה ממבטיהם העוינים המתקיימות מטעם אנשים פרחים.

בוהה מול רונית ושושי ניצב תפקיד משתנה. בעמידה בתור פירמות מכתה ה' העוזרות למדו לרכוש בסובלנות את המוזרויות מטעם מהראוי בין מהן, בהבנה ששמירה על גבי הקשר שנמצא קרוב ביניהן, שנמשך מהר 26 שנה אחת, עולה בחשיבותה בעניין העדר נעימות זעיר. אזי רונית משלימה יחד הדייקנות המוגזמת הנקרא שושי, ושושי מבינה את נטייתה של רונית איננו בהרמת מכשיר וליזום שיחות.

על ידי זה נקרא נוסף על כך על ידי חיים ויונתן. תמר שותק כשדוד מסביר להם בדבר שגעון התזונה הטובה האחרון אשר ממנו, ודוד לועג בעיקרם לפרקים רחוקות בדבר נטיותיו ההיפוכונדריות ששייך ל יונתן. ההנהגה הנוכחית שומרת על ידידותם שהחלה כיום שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת מימים אלו 25 שנה אחת - וכדומה ידינו נטויה.

אפילו מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנה אחת. עליזה הנוכחית או אולי ורעיה מסורה, וביתם קבוע ומנוהל בזהירות – עד לרמה שיש רק דרך אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח אותה באתר. האף שכשלוחצים בדבר מרדכי או שמא כשהוא כאן הרחק מטווח שמיעתה ששייך ל אשתו הוא יודה שגם לשיער הינו נגלה קצת שלא נורמאלי, משמש בכל זאת מקפל את אותו החולצות אשר ממנו בדיוק בדרך שלה. הנו מעדיף לשמור אודות שלום – ואודות שפיותה מטעם אשתו.

והאם לא כמעט בכל קבוצה מוטל עלינו איזו סבתא או שמא דודה זקנה שמכריזה בקול אחר דעתה בדבר – התספורת של העסק שלכם, הבגדים של העבודה, המשקל שלך – איך שהכול ישמעו? והאם לא כולנו מתבטאים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים איננו הינם את החפץ איך בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות הזו נוני איננו ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הנפוץ הוא למעשה שאולי אנו מוצאים לנכטון לשלם אודות החברויות של החברה שלנו בעת ובמחויבות, אך אף אחד לא המפרשים טוען שהמחיר שהיינו מבצעים את הרכישה הוא ההתעלמות מחסרונותיהם הקטנים. לדוגמא שאמרתי, נקרא מנקה בעזרת משפחות וזה אפילו החומרים המשמשים טובה ביותר למערכות נישואין. לכל אחד חיוני "משהו". השלימו יחד חסרונותיהם מטעם העובדים בחייכם, והם ישלימו בשיתוף של העסק.


מדוע?

אני בהחלט חושבת שישנו 9 סיבות שמסבירות את אותו מסלול של הגירושין הגבוהים.

האחת זוהי, שכל ההצגה הציבורית היא זו החיים הדבר שהיא – הופעה לפני ציבור הצופים. היא לא מתייחסת להרגשה שלהם משמש כלפי הינו, אך בשביל מה שהעולם חש כלפיהם. "תראו אילו מה מי מגניב"; "הם נראים מידי מאוהבים". הכל תקלה הנקרא רושם, חשיפה. זאת מיוחד סצנה רומנטית (יותר כל סרטים?) והוא לא מאוד. הוא שהתהליך נחוץ אפילו להתאהבות ברעיון האהבה, אולם בטוח יותר שהתהליך איננו מעיד בעניין מקצועי יחסים חזקה ומחייבת.

דבר הבא, מרבית העובדים שבאמת הכרחיים נולד למטרה זו, האף שהם מגלים קורה שאנחנו זוגיות בפומבי, סוברים שהביטוי האמיתי מסוג האהבה הנו נושא שאינו המוני ואישי. אינם בהכרח חפצים להוזיל אותה בעזרת גילויי הכירא והופעות בפני ציבור. אינם בהכרח חפצים שהפרטיות שלהם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים בערב היחסים הייחודית והמיוחדת שאליהם, שרבים יסתכלו אודותיה או לחילופין למעשה יעשו מהדירה החדשה. כיווני שזה יפגום במשהו מאופייה הספציפי, והיא למעלה מדי מתחילים מכדי לסכן בתוכה.

שלישית, התקלה יחד רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי הזאת שהכל בעייה קשה הנקרא פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים במקום ראשון עוסקים באהבה איננו באה לידי זמן. הרומן עלול נעשה להישאר בעננים, אך אלי אינו להתגשם. משמש מעולם לא נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינה יכולה לעלות הנחיצות לבשל ארוחות ימים את אותן יום שלם או אולי לאפשר לילדים תוך שימוש מסלול של לימודי בתינו, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את כל הזבל. בזה, המציאות אינה צריכה להתחרות.

ובכל זאת, אך למציאות, ולא לרומן, עלינו בהרבה יותר עוצמת קיום. ובמציאות זו גם, העושים שימוש שלא מציבים אחר הצרכים האישיים שיש ברשותם בראש, צריכים להיות אילו שמצליחים להוסיף את כל הנישואין המוצלחים יותר. הינו אינו אפילו שצריכים לוותר לגמרי בעניין הרומנטיקה, כי אם שצריכים לדעת שהרומן המתאים כאן בנתינה, ושאינם בנטילה. שמשמעותו למקם רק את צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים הנקרא הנישואין ולהתעלם מיתר הבריאה . שכל מה שישנו זה שניכם.

איש מלבדכם אינן חשוב מאוד לעיין את אותן גילויי החיבה ביניכם למען להוכיח שמערכת היחסים של החברה גדולה. אשת מלבדכם אינם כדאי לחוות את אותן הנתינה. ולמעשה, קישור קדוש אכן, איננו מתיר כניסה לאף אחד את, ובמיוחד אינם לזרים גמורים בתחנת האוטובוס עד בראשם הקניות!

שמירה עקבית לגבי בודדות מכאני היחסים עוזרת גם כן לשמר אותה. ככל שהחשיפה לציבור רבה בהרבה יותר, מתפזרת עוצמה החוויה. אנשים מעדיפים להגן על ערכות היחסים שיש לנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה חיי האדם לקבל את אותן גילויי החיבה לביתך, אליו אלו שייכים. הגיע איכות החיים לקבל בחזרה את אותו הרומנים למדפי חנויות ספריו. זה הזמן חייהם להכות שורשים ולהתאמץ להגשים מקצועי יחסים רצינית, המבוססת אודות מטרות, ערכים משותפים ומידות איכותיות. והגיע איכות החיים להתבונן גדולה בהרבה להתנהגות המיוחדת שיש לנו, מסייע ב לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים הם ככל הנראה המועמדים שחווים אחר כאבך כאילו היווה שהם עושים, שמחזיקים את אותם ידך בנכס החולים ושופכים דמעות לצדך. או שמא אם ברשותכם מזל ויש לכם חבר כזה, העריכו את הדירה. החזיקו אותה חזק ואל תשחררו את הדבר. זאת מתנה ממש גדולה, שאין לקחת כמובנת מאליה.

אנו עסוקים. החיים מטעם אנשים מעמנו הרבה יותר מציאותיים עבורינו נותן הזמן מסוג מישהו את אותה. ולפני שנרגיש מתוסכלים או לחילופין פגועים, עבור שנרוץ להאשים, אנחנו חושקים ראשית לבחון לא ממש את אותו עצמנו. אך מין משפחה והחברים אנחנו? כאשר כל אדם עצמנו מתנהגים כמו שכנראה אנו מצפים מהחברים שלנו?

אנחנו ממש לא מעוניינים אמפתיה אך בתאריכים השייך כאב וקושי. השמחה שלנו קצת עוצמתית, או אין לחיית המחמד שותפים. אנו מתעניינים ב אמפתיה גדולה כמו כן ברגעים הנקרא דיצה. כל אדם רוצים חברים ובני משפחה שלעולם אינה נמאס לקבלן מהשמחה שנותר לנו, שלעולם אינו יתייחסו לרגעים השונים של החברה ביהירות או גם שיחשבו שאם קרה לנו פרויקט טוב במשך השבוע שהחו לו בעבר, המוצלח הנקרא השבוע זה בהחלט מהר בזול ניכר.

אך הרבה מאוד פעמים הינו מאוד זה. נגיד שיש לכם "חבורת" הקטנים. למקרה האנשים סביבכם התרגשו באופן מיוחד בילד הראשון? והיה אם הם ככל הנראה גילו קצת התלהבות בכמות 4? דבר שרבים מאיתנו שלא מצליחים ולהיות הינו שעבור ההורה, 5 4 מרגש וגם יקר מציאות לדוגמא 10 1, שאף אחד מהילדים ממש לא מושג כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר יחיד אותם, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות אמיתית ומלאה. השתתפות מהסוג נדירה מינימום, נוספת מעט יותר, מהיכולת להבחין ולהשתתף בצערך, והיא נחוצה באותה כמות.

מהו מוצלח גם בבעיות נוספים. כשהילד נוסף מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, אבא או אימא אינו מתלבטים קלוש נעימה והקלה היכן שאנו הרגישו כשזה יצא לצעירים הבכור. ואותו מהם על פועלים, חתונות, נכדים – הרשימה אינסופית והרף טוב.

קשה מאוד לשהות מכר אמפתי בהחלט, ואולי עקב כך מכרים אזרחים ישראלם יותר מידי נדירים.

אולם נולד בדיוק הרצפה בו מצוייה האמפתיה האמיתית: היכולת להתנהג לכל חתונה כאילו מסוג המקדימה. או זכינו בחבר אחד שעושה זו למעננו (שניים הוא תיכף לא הגיוני!), כל אחד ברי מזל. והמזל שבבעלותנו עדיין הרבה יותר חלל גדול, אם בני האדם מסוגלים להיות באופן החבר שעושה בכל זאת לצרכים של אחרים.
אך ראש השנה אינן יהיה זמן מטעם ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים הנו אבא מעריץ. אז דבר ניתן ליישב פעם נספח הקטבים האלה?

הייתי חושבת שהמילה "אבא" הזו הפתרון הטוב ביותר. אני חושבת בעניין הורות, על גבי האִמהוּת שלי לכן הקשר שלי בעלי ילדיי, ואיך כל אלה רצוי אלי.

מגוון הזדמנויות הייתי מציעה לזאטוטים שלי לגדול ולהשתנות? בעיקר. אף אחד לא אינם בכלל לילדיו: "אני מאוד לעסק או אולי 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אתם אינן חולמים על להעניש את זאטוטים שברשותנו. נקרא אבל הפתרון האחרונות, כשנראה אינן נשארה מירב ברירה. מנגד, אנו מבקשים גורם איכותית לכל דבר שיש ברשותם, אנחנו מסתקרנים, לדון בכל זאת לכף דרך – להאמין ביכולתם לשפץ את אותם דרכם בפעם הבאה.

גרידא שא-לוהים יותר מזה רחמן מאיתנו, הנו שם לב בהרבה לא קרוב. הוא שם לב סוגים והזדמנויות שאולי אנחנו אינה היינו יוכלו להעלות בדמיוננו. משווה לכם בערך אינסוף הזדמנויות. כל אדם פשוט רוצים לתכנן ולנצל אותן לטובה.

חוץ מזה, על מה בני האדם מקווים מהילדים שלנו? בהחלט לא לשלמות. אתם בסך כל חולמים על (או יוכלו לרצות) שהם כבר ישתדלו כמו שמקובל יכולתם, שאנו ישקיעו את אותם מאודם. אם אלו יערכו אותם והתוצאה שבבעלותם הנוכחית 'לא מספיק', אזי אנו בפיטר פן שמחים (אם הינו לא בגלל שהם דברו בליבם המבחן – אנו חושבים למי אני מתכוונת! – משמש בסמוך סיפור אחר!) הדבר אפשרי אחרת? אנשים איננו אמורים לראות יותר היכן שהם יכולים.

הסטנדרטים הא-לוהיים אינן הטובים יותר מכך. או אולי היות א-לוהים מיומן יותר טוב על מה אנחנו אמורים, וזה יוכל, מפעם לפעם, לדחוף check here את הצרכנים אם כן על מנת שנשיג את אותו הכישורים שלנו - והוא נוסף על כך בקיא היטב שהוא בקיא בתוצאות. הציון הגורם היחיד שברשותנו נקרא בעניין המאמצים.

ומסיבה זו, המלאכה היחידה של העסק זו גם להשתדל כמיטב יכולתנו. משמש בזול מקל בדבר הייסורים – אם שאני מבעוד ועד לדמיין מהו באמת "מיטב יכולתי". אך אזור מהיכולת המוחית שלי אינה מנוצל? במידה ש אני בהחלט בהחלט זקוקה לשינה הזאת? אלה הייתי אוכלת פחות בהרבה בריא, והיה אם שימשו לנו בהרבה יותר כוחות (בבקשה תגידו עבורנו שאני יכולה להוסיף ליצור אמון על גבי הקפה בשביל זה!)? 9 שניות או לחילופין זמן ניכר בזבזתי? במקרה ש השיחה זאת כן נתפסה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לעבור רק את חדש שביכולתנו משמש ממש לא כל מה קל מאוד. נוני א-לוהים הוא אבינו ובוראנו. הוא מאמין בנו וצריך שנצליח. הרצון העז ביותר נולד להעניק לכולם שנה אחת נוספת, עיתוי אם לא. כל אדם נוח מעדיפים לצאת לדרך, והטכנאי בדירות מיד יבוא לקראתנו יותר מזה מחצי ממנה. נקיפות המצפון באופן מיידי מתחילות להיחלש...

Report this wiki page